Reklamace a vrácení zboží

Vítáme vás na stránce týkající se reklamace a vrácení zboží. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme zde, abychom vám poskytli jasné informace ohledně procesu reklamace a vrácení zboží.

Pokud zjistíte, že zakoupené zboží má nějaký výrobní defekt či vadu, máte právo na jeho reklamaci. Stačí nám napsat na naši kontaktní e-mailovou adresu nebo nás telefonicky kontaktovat. Budeme vám asistovat s celým procesem reklamace a zajistíme, aby byla vyřešena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

Pokud z nějakého důvodu nejste s zakoupeným zbožím spokojeni a chcete ho vrátit, můžete to učinit do 14 dní od doručení. Stačí nám zaslat e-mail s žádostí o vrácení zboží a my vám sdělíme postup. V případě vrácení zboží nám jej prosím zašlete v původním stavu a bez známek použití.

Rádi se s vámi budeme snažit najít nejlepší řešení a zajistit, abyste byli s nákupem u nás spokojeni. Pro další informace a podrobnosti si přečtěte naše Obchodní podmínky.

Děkujeme, že jste si vybrali naše starožitnosti a doufáme, že budete mít s nimi spoustu radosti.

 

Vrácení zboží

Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení.

Některé druhy zboží jsou osvobozeny od vracení. Zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy, nelze vrátit. Rovněž nepřijímáme produkty, které jsou intimním nebo hygienickým zbožím, nebezpečnými materiály nebo hořlavými kapalinami či plyny.

Další nevratné položky:

  • Dárkové karty
  • Softwarové produkty
  • ke stažení
  • Některé předměty
  • pro zdraví a osobní
  • péči

K dokončení vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Neposílejte prosím svůj nákup zpět výrobci.

Existují určité situace, kdy jsou poskytovány pouze částečné náhrady:

  • Kniha s patrnými známkami používání
  • CD, DVD, kazeta VHS, software, videohra, kazeta nebo vinylová deska, která byla otevřena.
  • Jakákoli položka, která není v původním stavu, je poškozená nebo chybí části z důvodů, které nejsou způsobeny naší chybou.
  • Jakákoli položka, která je vrácena více než 30 dnů po doručení

Vrácení peněz

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.

Pokud budete schváleni, bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během určitého počtu dní.

Vrácené peníze nedorazili nebo dorazili pozdě

Pokud jste dosud neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně odeslána.

Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním náhrady často trvá určitá doba na zpracování.

Pokud jste toto vše provedli a stále jste ještě neobdrželi refundaci, kontaktujte nás na adrese

{email address}.

Položky ve slevě

Peníze lze vrátit pouze za zboží s běžnou cenou. Výprodejové položky nelze vrátit.

Výměny

Položky vyměníme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud jej potřebujete vyměnit za stejné zboží, pošlete nám e-mail na adresu {email address} a zašlete zboží na adresu: {physical address}.

Dárkové předměty

Pokud byla položka při nákupu označena jako dárek a byla odeslána přímo vám, obdržíte dárkový kredit v hodnotě vráceného zboží. Po obdržení vráceného zboží vám bude zaslán dárkový certifikát.

Pokud položka nebyla při nákupu označena jako dárek nebo si dárce nechal objednávku odeslat, aby vám ji dal později, vrátíme dárci peníze a on se dozví o vašem vrácení.

Vrácení zásilky

Chcete-li produkt vrátit, zašlete jej na adresu:{physical address}.

Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace.

V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, za kterou se k vám vyměněný produkt dostane, lišit.

Pokud vracíte dražší zboží, můžete zvážit použití sledovatelné přepravní služby nebo si zakoupit pojištění přepravy. Nezaručujeme, že obdržíme vaši vrácenou položku.

Potřebujete pomoc?

Kontaktujte nás na {email} pro dotazy týkající se vrácení peněz a vracení zboží.

Nákupní košík
cs_CZ
Přejít nahoru